T.C.
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
SOSYAL DESTEK KART (HALK KART) HİZMETİNDEN YARARLANMAK İÇİN YAPILACAK İŞLEMLER
● "Sosyal Destek Kart Başvurusu için istenilen" 3 adet form olan (Dilekçe, Gelir Beyan Formu, Kurum Kontrolleri için İzin Formu) Eksiksiz olarak doldurunuz.)
● Aşağıda belirtilen diğer belgeler var ise hazırlayınız.
● İstenilen evraklar eksiksiz hazırlandıktan sonra Merkez ilçeler Mezitli , Yenişehir, Toroslar, Akdeniz ilçeleri Ulu Çarşı (Ulu Camii) içerisindeki Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yardım ve Danışma Merkezine teslim etmesi gerekmektedir.Diğer ilçelerimizde Belirlenmiş olan ilgili Danışma merkezlerimize evraklarınızı teslim ediniz.
● Evraklarını teslim eden vatandaşların evleri Meslek elemanları tarafından ziyaret edilerek yerinde tespit yapılacaktır.
● Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda yardım almasına karar verilen vatandaşlarımız Sosyal Yardım ve Danışma Merkezimize davet edilerek Sosyal Destek Kartları (Halk Kart)'ı imza karşılığı teslim edilecektir.
HAZIRLANACAK EVRAKLAR
1- Öğrenci Belgesi (Var ise)
2- Kirada oturanlar için (Kira kontratı)
3- Cezaevinde olanlar için (Müddet name)
4- 6284 Sayılı Kadını Koruma Kararı (Var ise)
5- Engelli Raporunun Fotokopisi % 40 üzeri (Var ise)
6- Tapu Kaydı bulunanlar için İlçe Belediyesinden rayiç bedeli.
7- Süreğen Hastalığı olup çalışamayanlar (Heyet kurulu raporu)
8- Eşinden ayrı olanlar için (Boşanma ilamı ve çocuklara ait velayet kararı)
Dilekçe veya Formları Aşağıdaki Linklerden İndirebilirsiniz