Engelsiz web sitesi için tıklayınız
  • Sosyal Destek Kart (Halk Kart)

Sosyal Destek Kart (Halk Kart)

T.C. 
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 

SOSYAL DESTEK KART (HALK KART) HİZMETİNDEN YARARLANMAK İÇİN YAPILACAK İŞLEMLER

 

●        "Sosyal Destek Kart Başvurusu için istenilen"  3 adet form olan (Dilekçe, Gelir Beyan Formu, Kurum Kontrolleri için İzin Formu) Eksiksiz olarak doldurunuz.)

●        Aşağıda belirtilen diğer belgeler var ise hazırlayınız.

●        İstenilen evraklar eksiksiz hazırlandıktan sonra Merkez ilçeler Mezitli , Yenişehir, Toroslar, Akdeniz ilçeleri Ulu Çarşı (Ulu Camii) içerisindeki Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yardım ve Danışma Merkezine teslim etmesi gerekmektedir.Diğer ilçelerimizde Belirlenmiş olan ilgili Danışma merkezlerimize evraklarınızı teslim ediniz.

●        Evraklarını teslim eden vatandaşların evleri Meslek elemanları tarafından ziyaret edilerek yerinde tespit yapılacaktır.

●        Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda yardım almasına karar verilen vatandaşlarımız Sosyal Yardım ve Danışma Merkezimize davet edilerek Sosyal Destek Kartları (Halk Kart)'ı imza karşılığı teslim edilecektir.

 

 

HAZIRLANACAK EVRAKLAR

1- Öğrenci Belgesi (Var ise)

2- Kirada oturanlar için (Kira kontratı)

3- Cezaevinde olanlar için (Müddet name)

4- 6284 Sayılı Kadını Koruma Kararı (Var ise)

5- Engelli Raporunun Fotokopisi % 40 üzeri (Var ise)

6- Tapu Kaydı bulunanlar için İlçe Belediyesinden rayiç bedeli.

7- Süreğen Hastalığı olup çalışamayanlar (Heyet kurulu raporu)

8- Eşinden ayrı olanlar için (Boşanma ilamı ve çocuklara ait velayet kararı)



Dilekçe veya Formları Aşağıdaki Linklerden İndirebilirsiniz

HIZLI ERİŞİM MENÜSÜ

185