Engelsiz web sitesi için tıklayınız
İlan ve Reklam Şube Müdürlüğü

Mali Hizmetler Dairesi Başkanlığı-İlan ve Reklam Şube Müdürlüğü

  • İletişim Bilgileri
  • Şube Müdürü V.Tevfik AYDIN
  • Telefon0324 533 36 33
  • E-Postailanvereklam@mersin.bel.tr
  • Adres

    Çankaya Mh. İstiklal Cd. Mersin Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası A Blok K:2 Akdeniz MERSİN

Görevleri

İlan ve Reklam Şube Müdürlüğü Görevleri

1) Büyükşehir Belediyesi yetki alanında bulunan 15 metre ve üstü cadde, meydan, bulvar ve diğer alanlarda İlan ve Reklam vergisi ile ilgili reklam araçlarının tespit, ölçüm, tarh, tahakkuk ve tebliğ işlemlerini yapmak ve yaptırmak

2) 5216 Sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu ve 5326 sayılı Kabahatler Kanunu ile verilen yetki, görev ve sorumluluklar ve Mersin Büyükşehir Belediyesi İlan ve Reklam Uygulama Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda ilan ve reklam araçlarının kontrollerini yaparak uygunsuz olanlar hakkında gerekli işlemleri yapmak, yaptırmak.

3) İlan ve reklam asılacak yerleri ve bunların şekil ve ebadını belirlemek; ihaleyi yapacak birimin talebi halinde ilan ve reklam yerleri ile ilgili komisyon oluşturmak teknik şartnameyi hazırlamak için komisyon oluşturarak şartnameyi hazırlatmak.

Hazırlanan şartnameyi ihaleyi yapacak olan birime göndermek.

4) İlan ve Reklam Şube Müdürlüğü bünyesinde bulunan;

a. İlan ve Reklam Tahakkuk şefliğinin; 

b. İlan ve Reklam Yoklama şefliğinin

Mersin Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Dairesi Başkanlığı Görev ve Çalışma Yönergesinde belirtilen 12.Maddenin 2. bendinde ve 3. bendi belirtilen görevlerini uygulatmak.

HIZLI ERİŞİM MENÜSÜ

185