Engelsiz web sitesi için tıklayınız
  • HABERLER
  • Etkili İletişim İçin Büyükşehir Personeline Eğitim

Etkili İletişim İçin Büyükşehir Personeline Eğitim

Etkili İletişim İçin Büyükşehir Personeline Eğitim

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin 2020 yılı Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında personele yönelik “Etkili İletişim, Diksiyon ve Davranış Kuralları” eğitimi düzenlendi.

Personelin birebir iletişim ve etkileşim halinde olduğu vatandaşlarla daha iyi iletişim kurabilmesi adına gerçekleştirilen eğitim, iletişim, etkili iletişim ve diksiyon konuları ile başladı. Eğitimde, ses tonunu doğru kullanma, açık ve anlaşılır konuşmayı tanımlayan artikülasyon, tonlama, doğru hece ve kelime vurguları yapmanın iletişimdeki önemine yer verildi.

 

Etkili iletişimin şartları anlatıldı

 

İç Eğitmen ve Sosyolog Erhan Can tarafından verilen eğitimde, selamlaşmada öncelikler, hitap, iletişimde beden dilinin önemi; göz iletişimi, yüz ifadeleri, duruş, konum, etkili beden hareketi için kaçınılması gereken davranışlar ile etkin telefon görüşmesinde dikkat edilmesi gereken kurallara değinildi.

Koronavirüs tedbirleri kapsamında sosyal mesafe kurallarına uygun olarak gerçekleştirilen eğitim sonunda personelin soruları da yanıtlandı.

HIZLI ERİŞİM MENÜSÜ

444 2 153